יום שבת, 27 באוגוסט 2016

מחירון כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור כיום נחשב למוצר צריכה בסיסי עבור כל איש עסקים, עורך דין, נציג תקשורת וכל אדם הנפגש ומציג את פרטי התקשורת שלו עם לקוחות או אנשים בנושא העסקים והכלכלה, ניתן לראות בכל בתי הדפוס במודיעין שירות הדפסת כרטיסי ביקור, מהסיבה הפשוטה - שהוא חשוב כמעט לכל אדם.

מה הסיבה שכרטיסי ביקור חשובים ויעילים כל כך?
אנשים רבים המגיעים מתחומים שונים מגיעים להמון פגישות עם לקוחות, פגישות עסקים, מקומות בהם כבעלי מקצוע הם ניתנים לשיווק עצמי וכו'. כרטיס ביקור הוא הטיימינג הטוב ביותר להשארת פרטים - כך תוכלו לאפשר לבחור שקיבל כרטיס ביקור לתקשר אתכם בדרך הנוחה לו ביותר. בנוסף לכך כרטיסי ביקור שנראים טוב נשארים יותר אצל האדם שקיבל אותם, פסיכולוגית הגרפיקה בכל כרטיס ביקור מגדילה ומקטינה בהתאם את הסיכוי שיחזרו אליכם מכרטיס הביקור.

גרפיקה? מה הקשר? למה שזה יקבע אם יחזרו אליי?
גרפיקה מקצועית תגרום לאדם שקיבל את כרטיס הביקור להתרשם ממנו, ובנוסף להסתכל על הכרטיס יותר - משמע להתרשם בסופו של דבר ממכם. גרפיקה שנראית לא טוב בכרטיס ביקור יכולה לגרום לבן אדם שקיבל אותו להביט בזלזול על הכרטיסים - ובאופן עקיף לראות את המקצוע שלכם ברמה פחות גבוהה.

חשוב מאוד! גרפיקה לכרטיסי ביקור בדרך כלל עולה בתוספת ומעבר למחירון כרטיסי הביקור - יכול להגיע למחיר כרטיסי הביקור ויותר. עם זאת חשוב לא להתפשר אפילו לא טיפה - אם הכרטיסים לא נראים טוב, עדיף שלא יהיו בכלל כרטיסים.

והבא, ניגש למחירון כרטיסי הביקור הארצי
(הפרטים נלקחו מהאתר zap דפי זהב)

כרטיסי ביקור 5*9 , צד אחד + למינציה = החל מ100₪ ועד ל190₪
שימו לב כי לא מומלץ לשלם על צד אחד בלבד, החשיפה נמוכה יותר וחצי משטח הכרטיס ריק - מומלץ לשלם יותר במעט, ולקבל הרבה יותר.

כרטיסי ביקור 5*9 , דו צדדי + למינציה = החל מ130₪ ועד ל260₪
סוג כרטיסי הביקור הנמכרים ביותר בארץ, מומלץ מאוד - כל בתי הדפוס במודיעין מציעים שירות הדפסת כרטיסי ביקור.

בית דפוס במודיעין המתחייב למחיר הזול ביותר?
בתי הדפוס המתחייבים למחיר המשתלם ביותר: קופיסטודיו מכון העתקות ובית דפוס , דפוס אדרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הזמנות לאירועים במודיעין

לאחר 4 שנים של פעילות וותק בתחום קופיסטודיו מציעה מאז ומתמיד גם שירות הזמנות לאירועים במודיעין עם אפשרות לפגישת ייעוץ בחינם ובחירה ...