יום שבת, 27 באוגוסט 2016

איזה בית דפוס מומלץ במודיעין?

מודיעין היא עיר צעירה ועם זאת מכילה בתי דפוס רבים,
חלקם מוצלחים יותר וחלקם פחות, בבלוג הבא תוכלו לקבל אינפורמציה מלאה והחלטה - באיזה בית דפוס מומלץ לעשות כל עבודה ספציפית.

מדוע צריך להקפיד על בית הדפוס איתו אתם עובדים?
כאשר כמות בתי הדפוס גדולה יותר במודיעין כך גם התחרות גדלה, וכתוצאה מכך - הלקוחות מרוויחים. בעקבות ירידת מחירים, עלייה ברמת השירות, וביצוע העבודה ברמה גבוהה יותר!

שימו לב לדוגמה טרייה יחסית!
לקראת שנת 2016 נפתח בית דפוס במודיעין שמשלב איתו גם שירותי העתקות (מכון העתקות במודיעין) - הייחודיות של העסק היא נובעת מהמון חידושים שביצעה - בית הדפוס הראשון במודיעין שבנוסף לשירותיו גם משלב מכון העתקות ומבטיח את מחירי ההעתקות המשתלמים והאטרקטיביים ביותר במודיעין. בנוסף לכך קופיסטודיו הוא הראשון בעיר שמאפשר שירות הזמנה לא רק דרך המחשב, אלא גם דרך הפלאפון!

בחרו את בית הדפוס לפי הדרישות שלכם...
האם אתם קרובים למקום? האם אתם אנשים יותר מעסוקים ואת ההזמנות שלכם אתם רוצים לבצע דרך הפלאפון? האם אתם דלים בתקציב? האם חשוב לכם שהעבודה תתבצע בצורה מושלמת? תעלו את כל השאלות בראשכם ובאמצעות הבלוג תוכלו למצוא את בית הדפוס במודיעין המומלץ ביותר עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הזמנות לאירועים במודיעין

לאחר 4 שנים של פעילות וותק בתחום קופיסטודיו מציעה מאז ומתמיד גם שירות הזמנות לאירועים במודיעין עם אפשרות לפגישת ייעוץ בחינם ובחירה ...