יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

קופוני הנחה לבית דפוס במודיעין

חסר לכם תקציב לעבודת הדפוס הבאה שלכם? רוצים למתג את עצמיכם כמה שיותר אבל המחיר נורא יקר? קופיסטודיו היא אחת מבתי הדפוס במודיעין המספקת לכם קופוני סוף קיץ, בעקבות סיום הקיץ המתקרב החלטנו לפנק אותכם בקופונים שיהפכו מספר מוצרי דפוס שתוכלו להזמין במחיר הנמוך ביותר שתמצאו.

והנה הקופון שיאפשר לכם חודש שלם להוציא כרטיסי ביקור כמעט בחינם, חשוב לשים לב - תוקף הקופון עד התאריך 01.10.16, לאחר התאריך לא יהיה ניתן להשתמש בקופון.

+ 1000 כרטיסי ביקור דו"צ + למינציה - 120₪ במקום 140₪
+ עיצוב גרפי מלא לכרטיסי ביקור - 120₪ במקום 140₪

*המחירים לפני מע"מ.

הדפסה ועיצוב כרטיסי ביקור לפני ההנחה: 280₪ (הכי משתלם במודיעין).
הדפסה ועיצוב כרטיסי ביקור אחרי ההנחה: 240₪ (אם מקודם, אז עכשיו ?!)

קוד קופון: CS240PBC

קופיסטודיו הוא בית הדפוס במודיעין המציע את שירותי עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור במחיר האטרקטיבי ביותר בעיר, מכיוון שהגרפיקה בשיטת "עד שהלקוח מרוצה" עולה 140₪ בלבד לשירות. שימו לב שגם לפני ההנחה המחיר הוא עדיין המשתלם ביותר בעיר, אז חברים - נצלו את הקופון, מכיוון שהוא מוגבל לחודש אחד בלבד.

*אין כפל מבצעים * ניתן למימוש יותר מפעם אחת בהזמנה

יום שני, 29 באוגוסט 2016

הסריקה במודיעין היא הזולה ביותר בארץ?

לאחרונה הבלוג בתי דפוס במודיעין החל לחקור את המחיר הממוצע בישראל עבור סריקת גרמושקות, התברר שעל פי מחירונים שהולכים ע"פ בתי דפוס ומכוני העתקות קיימים מכל הארץ באתרים האמינים ביותר באינטרנט (דפי זהב, ואתרים רשמיים של מכוני העתקות) המחירון עומד על 18 - 30 ₪ על סריקת גרמושקות ותכניות על כל מטר רץ. על פי בדיקות נוספות נמצאו כי קיימים מכוני העתקות ובתי דפוס מחוץ למודיעין שגם עברו את ה30₪ למטר ואף הגיעו ל40₪.

האם במודיעין תוכלו למצוא מחיר זול יותר פי כמה וכמה?
מסתבר כי קיים בית דפוס במודיעין ומכון העתקות המציע כמו כל עסק בתחום - שירותי סריקת אתרים במחירים שלא נכללים בשום מחירון קיים, ולמען האמת? מהבחינה החיובית.

קופיסטודיו הינו מכון העתקות במודיעין המציע שירותי סריקת תכניות וגרמושקות במחיר של 8₪ למטר בלבד (לפני מע"מ). האם זה הגיוני שמכון העתקות יחסית חדש בעיר יספק את השירות במחיר כזה מצחיק למטר? אז שאלנו אותם!

ולהלן תשובתם: "החלטנו לבצע שירותי סריקה במחיר המפתיע הזה למען האמת כמבצע - עם זאת הבנו שהפגיעה בכיסוי המקום היא לא דרסטית ובאמת ניתן לגרום לאנשים לשלם פחות ולקבל יותר, כחלק מפיתוח שירות בתי הדפוס במודיעין, עם זאת חשוב לציין כי המחיר תמיד יכול להשתנות במעט בעקבות סיבות מאוד דינמיות כמו בכל בית דפוס, אך אנחנו כן מבטיחים שהמחיר תמיד אבל תמיד יהיה לפחות כחצי מהמחירון הראוי לטובת הלקוחות".

אז כן, כבר לא צריך לעשות תשלומים על שירות סריקה, מה שבטוח - בבית הדפוס קופיסטודיו תוכלו באמת לצאת בראש שקט, ולטענתם? לפי טענתם השירות יוצא דופן והקפה עליהם! אז שווה לנסות לא? הגיעו עכשיו למהפכת בתי הדפוס במודיעין - קופיסטודיו.

יום ראשון, 28 באוגוסט 2016

קופיסטודיו: "הזמנת עבודות דפוס מהפלאפון עד 2017"

היום נדבר על המהפכה הבאה בבתי דפוס במודיעין. ובאופן כללי בכל תעשיית בתי הדפוס. בית דפוס מפתח בימים אלו אפליקציה & אתר למחשב & אתר מותאים למובייל - שכולם הם בעצם חלק ממהפכה טכנולוגית חדשה שתגרום להזמנות דפוס להיות פשוטות ומהירות יותר מתמיד.


האם עד 2017 תוכלו להזמין פליירים \ כרטיסי ביקור וכל עבודת דפוס דרך הפלאפון?
קופיסטודיו הכריזה כי עד שנת 2017 קופיסטודיו תאפשר לשלוח עבודות דפוס וההעתקות אונליין דרך המחשב או הפלאפון באתר מותאם & אפליקציה בפאנל שלא ניראה לעולם! קופיסטודיו הוא בית דפוס ומכון העתקות במודיעין שנפתח לקראת שנת 2016, והחליט תוך שנה מיום הקמתו לצאת עם משהו ייחודי בידיים שיאפשר לאנשים עסוקים \ ללא אפשרות גישה ישירה לעסק ואף גם למחשב.

תוכלו מהפלאפון לעלות את הקובץ משלל מקומות בפשטות!
תוכלו לבחור מאיפה לבחור את הקבצים, היישר מבחירת תמונה מהגלריה ועד לקבצים מהGoogle docs, ואם חשבתם שזה הכל - לא רק שלאחר שתספקו את המיקום שלכם תוכלו לקבל את העבודה במשלוח עד הבית - בנוסף לכך תוכלו לקבל מעקב האם העבודה בתהליך, האם היא בדרך אליכם וכו'. בתי דפוס במודיעין שוברים שגרה מפעם לפעם וממשיכים לפתח את התעשייה - לשנת 2017 קופיסטודיו - בית הדפוס לוקח את המושכות לידיים ועושה את הצעד הבא.

יום שבת, 27 באוגוסט 2016

מחירון כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור כיום נחשב למוצר צריכה בסיסי עבור כל איש עסקים, עורך דין, נציג תקשורת וכל אדם הנפגש ומציג את פרטי התקשורת שלו עם לקוחות או אנשים בנושא העסקים והכלכלה, ניתן לראות בכל בתי הדפוס במודיעין שירות הדפסת כרטיסי ביקור, מהסיבה הפשוטה - שהוא חשוב כמעט לכל אדם.

מה הסיבה שכרטיסי ביקור חשובים ויעילים כל כך?
אנשים רבים המגיעים מתחומים שונים מגיעים להמון פגישות עם לקוחות, פגישות עסקים, מקומות בהם כבעלי מקצוע הם ניתנים לשיווק עצמי וכו'. כרטיס ביקור הוא הטיימינג הטוב ביותר להשארת פרטים - כך תוכלו לאפשר לבחור שקיבל כרטיס ביקור לתקשר אתכם בדרך הנוחה לו ביותר. בנוסף לכך כרטיסי ביקור שנראים טוב נשארים יותר אצל האדם שקיבל אותם, פסיכולוגית הגרפיקה בכל כרטיס ביקור מגדילה ומקטינה בהתאם את הסיכוי שיחזרו אליכם מכרטיס הביקור.

גרפיקה? מה הקשר? למה שזה יקבע אם יחזרו אליי?
גרפיקה מקצועית תגרום לאדם שקיבל את כרטיס הביקור להתרשם ממנו, ובנוסף להסתכל על הכרטיס יותר - משמע להתרשם בסופו של דבר ממכם. גרפיקה שנראית לא טוב בכרטיס ביקור יכולה לגרום לבן אדם שקיבל אותו להביט בזלזול על הכרטיסים - ובאופן עקיף לראות את המקצוע שלכם ברמה פחות גבוהה.

חשוב מאוד! גרפיקה לכרטיסי ביקור בדרך כלל עולה בתוספת ומעבר למחירון כרטיסי הביקור - יכול להגיע למחיר כרטיסי הביקור ויותר. עם זאת חשוב לא להתפשר אפילו לא טיפה - אם הכרטיסים לא נראים טוב, עדיף שלא יהיו בכלל כרטיסים.

והבא, ניגש למחירון כרטיסי הביקור הארצי
(הפרטים נלקחו מהאתר zap דפי זהב)

כרטיסי ביקור 5*9 , צד אחד + למינציה = החל מ100₪ ועד ל190₪
שימו לב כי לא מומלץ לשלם על צד אחד בלבד, החשיפה נמוכה יותר וחצי משטח הכרטיס ריק - מומלץ לשלם יותר במעט, ולקבל הרבה יותר.

כרטיסי ביקור 5*9 , דו צדדי + למינציה = החל מ130₪ ועד ל260₪
סוג כרטיסי הביקור הנמכרים ביותר בארץ, מומלץ מאוד - כל בתי הדפוס במודיעין מציעים שירות הדפסת כרטיסי ביקור.

בית דפוס במודיעין המתחייב למחיר הזול ביותר?
בתי הדפוס המתחייבים למחיר המשתלם ביותר: קופיסטודיו מכון העתקות ובית דפוס , דפוס אדרי.

איזה בית דפוס מומלץ במודיעין?

מודיעין היא עיר צעירה ועם זאת מכילה בתי דפוס רבים,
חלקם מוצלחים יותר וחלקם פחות, בבלוג הבא תוכלו לקבל אינפורמציה מלאה והחלטה - באיזה בית דפוס מומלץ לעשות כל עבודה ספציפית.

מדוע צריך להקפיד על בית הדפוס איתו אתם עובדים?
כאשר כמות בתי הדפוס גדולה יותר במודיעין כך גם התחרות גדלה, וכתוצאה מכך - הלקוחות מרוויחים. בעקבות ירידת מחירים, עלייה ברמת השירות, וביצוע העבודה ברמה גבוהה יותר!

שימו לב לדוגמה טרייה יחסית!
לקראת שנת 2016 נפתח בית דפוס במודיעין שמשלב איתו גם שירותי העתקות (מכון העתקות במודיעין) - הייחודיות של העסק היא נובעת מהמון חידושים שביצעה - בית הדפוס הראשון במודיעין שבנוסף לשירותיו גם משלב מכון העתקות ומבטיח את מחירי ההעתקות המשתלמים והאטרקטיביים ביותר במודיעין. בנוסף לכך קופיסטודיו הוא הראשון בעיר שמאפשר שירות הזמנה לא רק דרך המחשב, אלא גם דרך הפלאפון!

בחרו את בית הדפוס לפי הדרישות שלכם...
האם אתם קרובים למקום? האם אתם אנשים יותר מעסוקים ואת ההזמנות שלכם אתם רוצים לבצע דרך הפלאפון? האם אתם דלים בתקציב? האם חשוב לכם שהעבודה תתבצע בצורה מושלמת? תעלו את כל השאלות בראשכם ובאמצעות הבלוג תוכלו למצוא את בית הדפוס במודיעין המומלץ ביותר עבורכם.

הזמנות לאירועים במודיעין

לאחר 4 שנים של פעילות וותק בתחום קופיסטודיו מציעה מאז ומתמיד גם שירות הזמנות לאירועים במודיעין עם אפשרות לפגישת ייעוץ בחינם ובחירה ...